A House in Formentera

Formentera is definitely my favorite Spanish island, and I just came across this wonderful house which defines the island's lifestyle perfectly well. 
I just adore the whites and the simplicity that makes me feel relaxed instantly.
Hope you like as I do the relaxed atmosphere of these pictures.
Me he topado con unas imágenes de una maravillosa casa en Formentera y no me he podido resistir a compartirlas con vosotros. Los blancos y la simplicidad de la decoración , hacen que te sientas relajado al instante con sólo mirar las fotos. 

Y es que, en estas fechas, una ya empieza a pensar en islas, mar,sol...
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photos courtesy of Micasarevista
Also, to get the total islander look, take one of these colorful baskets !
Y para las que quieran dar un toque isleño a su look, aquí tenéis unos capazos de lo más veraniegos ;)

Photobucket
Baskets via HERE

6 comentarios:

  1. i was planning on going to spain for the beach i love this place

    ResponderEliminar
  2. Such pretty photos!

    Monique xx

    misszuman.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. esta casa es una maravilla!! me encanta el detalle de los electrodomésticos de la cocina :) bss

    ResponderEliminar
  4. Pero que pasada¡¡¡ me ha encantado. ¿y sabes si podríamos hacer allí una producción?
    Un bs

    ResponderEliminar
  5. I love the bags!! Formentera is the paradise!!

    Thanks for sharing

    ADW
    http://alldaywear.blogspot.com/

    ResponderEliminar